середа, 28 вересня 2016 р.

Олімпіадні завдання з українськох мови 3 , 4клас 2

Завдання
І етапу олімпіади з української мови та літератури
4 клас

І варіант
1. Віднови деформований текст:
В зубах він тримав шпака.
Дмитрик забрав шпака і доглядав його.
До кімнати забіг кіт.
Навесні хлопчик випустив пташку на волю.
У пташки було поранене крило.

2. Прочитай слова у колонках. Поєднай антоніми:
важкий                            низький
здоров’я                         хвороба
високий                           легкий       

3. Зробіть звуко-буквений аналіз слів:
Мужність 
сузір’я
пам’ятає

4. Доповніть речення. Підкресліть головні члени речення:
Лисичка риє   (які?)
Хлопчики ловлять    (що?) 
Стукотить дятел  (по чому?)
                                                
5. До поданих слів добери та запиши спільнокореневі слова:
Дзвін  -
поля -
школа  -

6. До поданих прикметників доберіть іменники:
Гарна, ласкава, добра, … .
Барвиста, щедра, золота, … .
   


Завдання
І етапу олімпіади з української мови та літератури
4 клас

ІІ варіант

1. Віднови деформований текст:
Там було повно щук і лящів.
Був гарний сонячний день.
Котик пішов до річки.
Рибки вистрибували з води і сміялися з нього.
Але котик забув вудку.

2. Прочитай слова у колонках. Поєднай антоніми:
зима                                чорний
багатий                           літо
білий                                бідний

3. Зробіть звуко-буквений аналіз слів:
Пам’ять
заважає
бур’ян

4. Доповніть речення. Підкресліть головні члени речення:
На деревах достигають  (що?)
Земля ще вкрита   (чим?) 
Птахи повертаються (з чого?)

5. До поданих слів добери та запиши спільнокореневі слова:
Ліс  -
гриб -
сад  -

6. До поданих прикметників доберіть іменники:
Яскравий, сліпучий, гаряче, … .
Густий, дрімучий, старий, … .










Завдання
І етапу олімпіади з української мови та літератури
4 клас

ІІІ варіант
1. Віднови деформований текст:
Друзі прийшли привітати Оленку.
Сьогодні в Оленці день народження.
Марійка та Аліса подарували іменинниці гарну картину.
Мама допомагає дівчинці накрити стіл.
Іванко подарував великий букет квітів.

2. Прочитай слова у колонках. Поєднай антоніми:
м’який                            ніч
день                                мало
багато                                      твердий              

3. Зробіть звуко-буквений аналіз слів:
Яблуневий
м’ята
прем’єр

4. Доповніть речення. Підкресліть головні члени речення:
До школи поспішають  (хто?)
Птахи відлітають  (куди?) 
На небо випливало весняне  (що?)

5. До поданих слів добери та запиши спільнокореневі слова:
Весна –
зима –
мак – 

6. До поданих прикметників доберіть іменники:
Теплий, літній, тихий, … .
Дзвінкий, веселий, ніжний, … .










Немає коментарів:

Дописати коментар