субота, 24 вересня 2016 р.


Календарно-тематичне
планування з української мови для 3 класу
 (для шкіл з румунською мовою навчання)

Зміст  навчального матеріалу
К-ть годин
Дата
1
Мова і мовлення. Спілкуємося. Висловлюємося. Читаємо.


2
Повторення.
Узагальнення вивченого в 1-2 класах.


3
Усне мовлення.


4
Розвиток зв’язного  мовлення.
Усне та писемне мовлення.


5
Звуки і букви
Звуки мовлення і позначення їх буквами на письмі


6
Алфавіт. Велика і мала буква


7
Голосні та приголосні звуки.


8
Голосні звуки. Позначення їх буквами


9
Склад. Поділ слів на склади


10
Наголос


11
Букви я, ю, є, ї. Їх звукове значення


12
Розвиток зв’язного  мовлення.
Діалог з товаришами


13
Буквосполучення йо. Перенос слів з йо


14
Приголосні звуки. Позначення їх буквами


15
Дзвінкі та глухі приголосні. Розрізнення звуків [г]-[к]-[х]


16
Тверді та м’які приголосні. Їх вимова


17
Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є та знаком м’якшення


18
 Уживання знака м’якшення (ь)
перед о


19
Подовження м’яких приголосних. Вимова і позначення на письмі подовжених звуків двома буквами


20
Апостроф і його вживання на письмі


21
Розвиток зв’язного  мовлення.
Розповідь про осінь


22
Контрольна робота з мовної теми

«Звуки і букви»


23
Аналіз контрольної роботи. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу.


24
Слово
Номінативне значення слова


25
Слова – назви предметів, ознак, дій, кількості. Збагачення словникового запасу


26
Перекладний словник.
Контрольна робота: усний переказ   


27
Слова – назви предметів.


28
Рід слів – назв предметів.
Число слів – назв предметів.


29
Тематичні групи слів – назв предметів. Контрольна робота:
письмовий  діалог 


30
Слова – назви ознак предметів.


31
Розвиток зв’язного  мовлення.
Усна розповідь про правила поведінки в громадських місцях


32
Зв'язок слів – назв ознак зі словами – назвами предметів


33
Контрольна робота: списування


34
Аналіз контрольної роботи.
Слова, що вказують на особу.


35
Слова – назви дій предметів.


36
 Зв'язок слів-назв дій предметів зі словами назвами предметів


37
Службові слова.


38
Лексичне значення слова


39
Синоніми



40
Контрольна робота з мовної теми
 «Слово»


41


Аналіз контрольної роботи. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу.


42
Розвиток зв’язного  мовлення.
Складання оповідання про свою сім’ю


43
Збагачення словникового запасу учнів антонімами і синонімами


44
Узагальнюючий урок за І семестр


45
Будова слова.
Основа і закінчення Графічне позначення


46
Родові закінчення слів-назв предметів на –а, -я жіночого роду


47
Родові закінчення слів-назв предметів на –а, -я, -о, -е чоловічого та середнього роду.


48
Слова-назви предметів з нульовим закінченням.


49
Залежність родових закінчень слів-назв предметів від твердості/м’якості основи. 


50
Родові закінчення слів-назв ознак предметів на -ий, - ій чоловічого роду, 


51
Родові закінчення слів-назв ознак предметів на –а, - я жіночого роду; на –е, -є -  середнього роду.


52
Розвиток зв’язного  мовлення.
У бібліотеці


53
Залежність родових закінчень слів-назв ознак предметів від твердості/м’якості основи


54
Частини основи: корінь, префікс, суфікс. Засвоєння термінів.


55
Змінювання голосних [о], [е] на [і] та приголосних  [ч], [ч], [ч] – на [ж], [ч], [ш] та [з'], [ц'], [с'] при зміні форми слова.


56
Споріднені слова. Добір груп споріднених слів.


57
Префікси. Їх словотворча роль.


58
Творення споріднених слів за допомогою префіксів при-, пре-.


59
Творення споріднених слів за допомогою префіксів.


60
Розвиток зв’язного  мовлення.
Складання діалогу «У магазині»


61
Зміна значення споріднених слів залежно від зміни префікса.


62
Суфікси. Їх словотворча роль.


63
Творення споріднених слів за допомогою суфіксів.


64
Змінювання голосних і приголосних у процесі словотворення.


65
Уживання апострофа після префіксів, що закінчуються на приголосний, перед я, ю, є, ї.


66
Розрізнення однозвучних префіксів і службових слів (прийменників).


67
Контрольна робота з мовної теми
 «Слово. Будова слова»


68
Аналіз контрольної роботи. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу.


69
Аналіз контрольної роботи
Синтаксис і пунктуація
Речення.


70
Головні члени речення -  підмет і присудок.
2

71
Розвиток зв’язного  мовлення.
Складання діалогу «У лікарні»


72
Другорядні члени речення, які зв’язані з підметом або присудком.
3

73
Речення непоширені і поширені. Межі речень.


74
Контрольна робота:
письмовий  переказ


75
Аналіз контрольної роботи
Види речень за метою висловлювання (розповідні, питальні, спонукальні).


76
Розрізнення  сприйнятих на слух речень, у яких є повідомлення, спонукання до дії.


77
Види речень за інтонацією. Слова о, ой, як на початку окличних речень.


78
Слова-звертання  у питальних і спонукальних реченнях.


79
Утворення розповідних речень, в яких повідомляється про когось, щось, час дії, місце дії.


80
Контрольна робота: диктант
«______________________»


81
Аналіз контрольної роботи
Перебудова розповідних речень в окличні.


82
Утворення питальних речень з питальними словами.


83
Розвиток зв’язного  мовлення.
Складання розповіді «Моє село».


84
Форма наказового способу слів-назв дії однини і множини. Стверджувальні й заперечувальні слова-речення (Так. Ні).


85
Текст.
Текст та його структура. Спостереження за зв’язком між реченнями тексту.


86
 Контрольна робота з мовної теми
 «Речення. Текст».


87
Аналіз контрольної роботи
Тема тексту. Головна думка. Добір заголовків. Логіка розміщення речень у тексті


88
Текст-розповідь. Структура тексту-розповіді.


89
Текст-опис. Особливості вступної частини і кінцівки тексту-опису. Колективне складання текстів-описів.







Немає коментарів:

Дописати коментар