№
|
Зміст навчального матеріалу
|
К-ть годин
|
Дата
|
1
|
Мова і мовлення. Спілкуємося. Висловлюємося.
Читаємо.
|
|
|
2
|
Повторення.
Узагальнення вивченого в 1-2 класах.
|
|
|
3
|
Усне мовлення.
|
|
|
4
|
Розвиток
зв’язного мовлення.
Усне
та писемне мовлення.
|
|
|
5
|
Звуки і букви
Звуки мовлення і позначення їх буквами на письмі
|
|
|
6
|
Алфавіт. Велика і мала буква
|
|
|
7
|
Голосні та приголосні звуки.
|
|
|
8
|
Голосні звуки. Позначення їх буквами
|
|
|
9
|
Склад. Поділ слів на склади
|
|
|
10
|
Наголос
|
|
|
11
|
Букви я, ю,
є, ї. Їх звукове значення
|
|
|
12
|
Розвиток
зв’язного мовлення.
Діалог
з товаришами
|
|
|
13
|
Буквосполучення йо. Перенос слів з йо
|
|
|
14
|
Приголосні звуки. Позначення їх буквами
|
|
|
15
|
Дзвінкі та глухі приголосні. Розрізнення звуків [г]-[к]-[х]
|
|
|
16
|
Тверді та м’які приголосні. Їх вимова
|
|
|
17
|
Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є та знаком м’якшення
|
|
|
18
|
Уживання
знака м’якшення (ь)
перед о
|
|
|
19
|
Подовження м’яких приголосних. Вимова і позначення
на письмі подовжених звуків двома буквами
|
|
|
20
|
Апостроф і його вживання на письмі
|
|
|
21
|
Розвиток
зв’язного мовлення.
Розповідь
про осінь
|
|
|
22
|
Контрольна робота з мовної теми
«Звуки і букви»
|
|
|
23
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення й узагальнення
вивченого матеріалу.
|
|
|
24
|
Слово
Номінативне значення слова
|
|
|
25
|
Слова – назви предметів, ознак, дій, кількості. Збагачення
словникового запасу
|
|
|
26
|
Перекладний словник.
Контрольна робота: усний переказ
|
|
|
27
|
Слова – назви предметів.
|
|
|
28
|
Рід слів – назв предметів.
Число слів – назв предметів.
|
|
|
29
|
Тематичні групи слів – назв
предметів. Контрольна робота:
письмовий діалог
|
|
|
30
|
Слова – назви ознак предметів.
|
|
|
31
|
Розвиток
зв’язного мовлення.
Усна
розповідь про правила поведінки в громадських місцях
|
|
|
32
|
Зв'язок слів – назв ознак зі
словами – назвами
предметів
|
|
|
33
|
Контрольна робота: списування
|
|
|
34
|
Аналіз контрольної роботи.
Слова, що вказують на особу.
|
|
|
35
|
Слова – назви дій предметів.
|
|
|
36
|
Зв'язок
слів-назв дій предметів зі словами назвами предметів
|
|
|
37
|
Службові слова.
|
|
|
38
|
Лексичне значення слова
|
|
|
39
|
Синоніми
|
|
|
40
|
Контрольна робота з мовної теми
«Слово»
|
|
|
41
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення й
узагальнення вивченого матеріалу.
|
|
|
42
|
Розвиток
зв’язного мовлення.
Складання
оповідання про свою сім’ю
|
|
|
43
|
Збагачення словникового запасу учнів антонімами і
синонімами
|
|
|
44
|
Узагальнюючий урок за І семестр
|
|
|
45
|
Будова слова.
Основа і закінчення Графічне позначення
|
|
|
46
|
Родові закінчення слів-назв предметів на –а, -я жіночого роду
|
|
|
47
|
Родові закінчення слів-назв предметів на –а, -я, -о, -е чоловічого та
середнього роду.
|
|
|
48
|
Слова-назви предметів з нульовим закінченням.
|
|
|
49
|
Залежність родових закінчень слів-назв предметів
від твердості/м’якості основи.
|
|
|
50
|
Родові закінчення слів-назв ознак предметів на -ий, - ій чоловічого роду,
|
|
|
51
|
Родові закінчення слів-назв ознак предметів на –а, - я жіночого роду; на –е, -є - середнього роду.
|
|
|
52
|
Розвиток
зв’язного мовлення.
У
бібліотеці
|
|
|
53
|
Залежність родових закінчень слів-назв ознак
предметів від твердості/м’якості основи
|
|
|
54
|
Частини основи: корінь, префікс, суфікс. Засвоєння
термінів.
|
|
|
55
|
Змінювання голосних [о], [е] на [і] та
приголосних [ч], [ч], [ч] – на [ж], [ч], [ш] та [з'],
[ц'], [с'] при зміні форми слова.
|
|
|
56
|
Споріднені слова. Добір груп споріднених слів.
|
|
|
57
|
Префікси. Їх словотворча роль.
|
|
|
58
|
Творення споріднених слів за допомогою префіксів при-, пре-.
|
|
|
59
|
Творення споріднених слів за допомогою префіксів.
|
|
|
60
|
Розвиток
зв’язного мовлення.
Складання
діалогу «У магазині»
|
|
|
61
|
Зміна значення споріднених слів залежно від зміни
префікса.
|
|
|
62
|
Суфікси. Їх словотворча роль.
|
|
|
63
|
Творення споріднених слів за допомогою суфіксів.
|
|
|
64
|
Змінювання голосних і приголосних у процесі
словотворення.
|
|
|
65
|
Уживання апострофа після префіксів, що
закінчуються на приголосний, перед я, ю, є, ї.
|
|
|
66
|
Розрізнення однозвучних префіксів і службових слів
(прийменників).
|
|
|
67
|
Контрольна робота з мовної теми
«Слово. Будова слова»
|
|
|
68
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення й
узагальнення вивченого матеріалу.
|
|
|
69
|
Аналіз контрольної роботи
Синтаксис і пунктуація
Речення.
|
|
|
70
|
Головні члени речення - підмет і присудок.
|
2
|
|
71
|
Розвиток
зв’язного мовлення.
Складання
діалогу «У лікарні»
|
|
|
72
|
Другорядні члени речення, які зв’язані з підметом
або присудком.
|
3
|
|
73
|
Речення непоширені і поширені. Межі речень.
|
|
|
74
|
Контрольна робота:
письмовий переказ
|
|
|
75
|
Аналіз контрольної роботи
Види речень за метою висловлювання (розповідні, питальні,
спонукальні).
|
|
|
76
|
Розрізнення
сприйнятих на слух речень, у яких є повідомлення, спонукання до дії.
|
|
|
77
|
Види речень за інтонацією. Слова о, ой, як на початку окличних речень.
|
|
|
78
|
Слова-звертання
у питальних і спонукальних реченнях.
|
|
|
79
|
Утворення розповідних речень, в яких
повідомляється про когось, щось, час дії, місце дії.
|
|
|
80
|
Контрольна робота: диктант
«______________________»
|
|
|
81
|
Аналіз контрольної роботи
Перебудова розповідних речень в окличні.
|
|
|
82
|
Утворення питальних речень з питальними словами.
|
|
|
83
|
Розвиток
зв’язного мовлення.
Складання
розповіді «Моє село».
|
|
|
84
|
Форма наказового способу слів-назв дії однини і
множини. Стверджувальні й заперечувальні слова-речення (Так. Ні).
|
|
|
85
|
Текст.
Текст та його структура. Спостереження за зв’язком між
реченнями тексту.
|
|
|
86
|
Контрольна
робота з мовної теми
«Речення. Текст».
|
|
|
87
|
Аналіз контрольної роботи
Тема тексту. Головна думка. Добір заголовків.
Логіка розміщення речень у тексті
|
|
|
88
|
Текст-розповідь. Структура тексту-розповіді.
|
|
|
89
|
Текст-опис. Особливості вступної частини і
кінцівки тексту-опису. Колективне складання текстів-описів.
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар