№
п/п
|
Зміст
навчального матеріалу
|
К-ть год.
|
Дата
|
Добукварний період
|
1
|
Здрастуй,
школо! Ознайомлення з «Букварем».
|
|
|
2
|
Ознайомлення з письмовим приладдям. Правила сидіння за партою.
|
|
|
3
|
Школа. Клас.
|
|
|
4
|
Виділення з мовлення слів, речень. Написання похилив ліній.
|
|
|
5
|
Вітання. Знайомство.
|
|
|
6
|
Складання речення за схемою. Написання
елементів плавним рухом.
|
|
|
7
|
Казка «Ріпка».
Голосні та приголосні. Наголос.
|
|
|
8
|
Зображення петле подібних елементів.
|
|
|
9
|
Тема «Дитячі ігри». Речення. Казка «Коза
і семеро козенят».
|
|
|
10
|
Звуковий аналіз слів. Написання
овалів. Повторення правил гігієни письма.
|
|
|
11
|
Тема «Кольори». Лічба.
Звуковий аналіз слів.
|
|
|
12
|
Повторення правил письма у зошиті. Зображення петель з похилими лініями.
|
|
|
13
|
Тема «Город». Слово. Склад. Наголос. Питальне речення.
|
|
|
14
|
Написання великого овалу.
Закріплення навичок письма маленького овалу.
|
|
|
15
|
Теми «Осінь», «Ферма». Види
речень.
Голосні та приголосні звуки.
|
|
|
16
|
Приголосні, м’які і тверді.
Написання великого овалу з пів-овалом.
|
|
|
17
|
Теми «Село», «Місто».
Бесіда на визначену тему.
|
|
|
18
|
Звуковий аналіз слів. Написання овалу та похилої лінії. Слово. Склад.
|
|
|
19
|
Тема «Народні звичаї». Вміння
складати монолог і діалог.
|
|
|
20
|
Написання похилої лінії та крапки. Повторення правил письма у
зошиті.
|
|
|
Букварний період
|
21
|
Звук [а]. Позначення його
буквами А,а.
|
|
|
22
|
Написання букв а, А.
Написання великої літери в іменах.
|
|
|
23
|
Звук [у]. Букви у, У.
Визначення на слух кількості складів.
|
|
|
24
|
Написання букв у, У з
дотриманням вимог.
|
|
|
25
|
Звук [о]. Букви о, О.
|
|
|
26
|
Написання букв о, О. Правильне
розташування великої та малої
літери.
|
|
|
27
|
Звук [и]. Буква и. Чітка вимова складів та слів зі
звуком [и].
|
|
|
28
|
Написання букви и. Закріплення
письма букв: а, о, у, и.
|
|
|
29
|
Звук [м]. Букви м, М. Прямі та обернені склади.
|
|
|
30
|
Написання букв м, М. Написання
букв з дотриманням вимог до ширини., висоти.
|
|
|
31
|
Звук [і]. Букви і, І. Регулювання сили голосу.
Визначення на слух кількості складів.
|
|
|
32
|
Написання букв і, І. Велика
буква в іменах.
|
|
|
33
|
Звук [н]. Букви н, Н. Читання слів та речень.
|
|
|
34
|
Написання букв н, Н.
|
|
|
35
|
Звук [в]. Букви в, В. Читання слів нескладної
структури.
|
|
|
36
|
Написання букв в, В.
Особливості написання слів.
|
|
|
37
|
Звук [л]. Букви л, Л.
|
|
|
38
|
Написання букв л, Л. Уважність
під час написання малих і великих літер.
|
|
|
39
|
Звук [с]. Букви с, С. Місце звука [с] у слові.
|
|
|
40
|
Написання букв с, С.
|
|
|
41
|
Звук [к]. Букви к, К. Створення та читання нових слів.
|
|
|
42
|
Написання букв к, К.
|
|
|
43
|
Звук [п]. Букви п,
П.
|
|
|
44
|
Написання букв п, П.
|
|
|
45
|
Звук [р]. Букви р, Р. Чітка вимова слів і складів.
|
|
|
46
|
Написання букв р, Р.
|
|
|
47
|
Звук [т]. Букви т, Т. Виразне читання.
|
|
|
48
|
Написання букв т, Т.
|
|
|
49
|
Звук [е]. Букви е, Е. Вимова слів зі звуком [е] в ненаголошеному складі.
|
|
|
50
|
Написання букв е, Е.
|
|
|
51
|
Звук [д]. Букви д, Д. Чітка вимова приголосних звуків [д], [т]..
|
|
|
52
|
Написання букв д, Д.
Повторення вивчених літер
|
|
|
53
|
Звук [з]. Букви з, З. Закріплення вивчених літер.
|
|
|
54
|
Написання букв з, З. Самоконтроль під час письма.
|
|
|
55
|
Буква ь (м’який знак). Вимова
м’яких приголосних.
|
|
|
56
|
Написання букви ь окремо та в
поєднанні з іншими літерами.
|
|
|
57
|
Звук [б]. Букви б, Б. Розрізнення на слух та чітка
вимова слів з приголосними.
|
|
|
58
|
Написання букв б, Б.
|
|
|
59
|
Звук [г]. Букви г, Г.
Зв’язне читання.
|
|
|
60
|
Написання букв г, Г.
|
|
|
61
|
Звук [ґ]. Букви ґ, __ .
Читання скоромовки.
|
|
|
62
|
Написання букв ґ, __
|
|
|
63
|
Звук [ч]. Букви ч, Ч.
Читання тексту вголос.
|
|
|
64
|
Написання букв ч, Ч.
|
|
|
65
|
Звук [й]. Букви й, Й. Вправи з розвитку фонетичного
слуху.
|
|
|
66
|
Написання букв й, Й. Написання
слів.
|
|
|
67
|
Звук [х]. Букви х, Х.
|
|
|
68
|
Написання букв х, Х.
|
|
|
69
|
Звукосполучення [йа]. Букви я, Я.
|
|
|
70
|
Написання букв я, Я.
|
|
|
71
|
Узагальнюючий урок на вивчені літери.
|
|
|
72
|
Написання складів, речень з
вивченими літерами.
|
|
|
73
|
Звук [ж]. Букви ж, Ж. Вивчення вірша напам’ять.
|
|
|
74
|
Написання букв ж, Ж.
|
|
|
75
|
Звукосполучення [йі]. Букви ї, Ї. Вивчення вірша напам’ять.
|
|
|
76
|
Написання букв ї, Ї.
|
|
|
77
|
Звук [ш]. Букви ш, Ш. чітка вимова дзвінких та глухих
приголосних.
|
|
|
78
|
Написання букв ш, Ш.
|
|
|
79
|
Звук [ц]. Букви ц, Ц. Складання речень зі словами цей, ця, це, ці.
|
|
|
80
|
Написання букв ц, Ц.
|
|
|
81
|
Звукосполучення [йу]. Букви ю, Ю. Звукове значення букви ю залежно від позиції в словах.
|
|
|
82
|
Написання букв ю, Ю.
|
|
|
83
|
Звукосполучення [шч]. Букви щ, Щ. Вивчення щедрівки
напам’ять.
|
|
|
84
|
Написання букв щ, Щ.
|
|
|
85
|
Звукосполучення [йе]. Букви є, Є.
|
|
|
86
|
Написання букв є, Є.
|
|
|
87
|
Звук [ф]. Букви ф, Ф. Виразне читання вірша.
|
|
|
88
|
Написання букв ф, Ф.
|
|
|
89
|
Колискова пісня «Люлі-люлі, мій синочку»
|
|
|
90
|
Списування друкованого тексту.
|
|
|
91
|
Вірш «Оленка маленька»
|
|
|
92
|
Списування друкованого тексту.
|
|
|
93
|
Текст «Мудрість людей»
|
|
|
94
|
Списування рукописного та друкованого тексту.
|
|
|
95
|
Чітка вимова [і], [й], [йі].
|
|
|
96
|
Написання буквосполучення йо
|
|
|
97
|
Звуки [дз], [дз/].
Позначення його буквосполученнями дз,
Дз.
|
|
|
98
|
Написання буквосполучення дз.
|
|
|
99
|
Текст «Лісовий майстер». Загадка.
|
|
|
100
|
Списування рукописного та друкованого тексту.
|
|
|
101
|
Звук [дж]. Позначення його
буквосполученнями дж, Дж. Виразне
читання вірша.
|
|
|
102
|
Написання буквосполучення Дж, дж.
|
|
|
103
|
Апостроф. Виокремлення на слух у мовленнєвому потоці слів з апострофом
|
|
|
104
|
Списування друкованого тексту. Вдосконалення орфографічних навичок.
|
|
|
105
|
Кома. Інтонування речень. Вірш «Пес кудлатий».
Повторення вивчених літер
|
|
|
106
|
Списування друкованого тексту. Вживання коми.
|
|
|
107
|
Текст «Свято Миколая»
|
|
|
108
|
Вивчення лічилки напам’ять. Списування рукописного алфавіту.
|
|
|
109
|
Закріплення правопису та вимови
слів з буквами і, ї, й, и.
|
|
|
110
|
Текст «Найдорожчі святині»
|
|
|
111
|
Письмо пунктуаційних знаків. Списування друкованих текстів.
|
|
|
112
|
Колядка. Щедрівка.
Текст «Буковина».
|
|
|
113
|
Текст «На Закарпатті»
|
|
|
114
|
Списування з Букваря.
|
|
|
115
|
Текст «Одеса»
|
|
|
116
|
Написання в зошиті без друкованої основи.
|
|
|
117
|
Тарас Шевченко. Вірш «Світає»
|
|
|
118
|
Написання речень. Використання розділових знаків.
|
|
|
119
|
Леся Українка
|
|
|
120
|
Списування з Букваря.
|
|
|
121
|
Іван Франко
|
|
|
122
|
Вдосконалення навичок самоконтролю під час письма. Списування тексту.
|
|
|
123
|
Міхай Емінеску. «Лучафер»
|
|
|
124
|
«Як тварини стали свійськими».
|
|
|
125
|
Списування з Букваря»
|
|
|
126
|
«Петрусь і подарунки»
|
|
|
127
|
Списування рукописного тексту.
|
|
|
128
|
Сміховинка
|
|
|
129
|
Складання усної розповіді про традиції сім’ї. Великдень.
|
|
|
130
|
«Бережіть птахів»
|
|
|
131
|
Державні символи України.
Гімн України.
|
|
|
132
|
Контрольна робота: списування
|
|
|
133
|
Леонід Каденюк
|
|
|
134
|
Брати Клички – чемпіони світу.
|
|
|
135
|
Складання і запис речень з використанням слів-назв, ознак і дій
предметів.
|
|
|
136
|
Вірш «Україна». Складання розповіді про державні свята.
|
|
|
137
|
Рідний край. Твір-опис місцевості.
|
|
|
138
|
«Добрий ранок». «Оса»
|
|
|
139
|
«Вітусин вірш».
|
|
|
140
|
Загадки, прислів’я, приказки, скоромовки
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар