понеділок, 19 вересня 2016 р.

АУДІЮВАННЯ

3 клас

АУДІЮВАННЯ
І семестр

Гаряча квітка

         Того року була рання весна. В середині квітня зацвіли сади. Настав травень.
         Маленька дівчинка Оля пішла одного ясного весняного ранку в сад і побачила велику червону квітку троянди. Вона побігла до мами й радісно сказала:
-                    Мамо, червона троянда зацвіла.
Мама прийшла в сад, поглянула на червону квітку, усміхнулася. Потім глянула на небо, і лице її стало тривожним.
З півночі сунула чорна хмара. Повіяв вітер, хмара закрила сонце. Стало холодно.
Мама з Олею сиділи в кімнаті й з тривогою дивилися в вікно.
Мов білі метелики, полетів сніг. Все довкола побіліло. Вітер затих. Сніжинки м’яко падали на землю, а потім перестали падати.
Мама з Олею пішли в сад. На зеленому листі біліли снігові шапки. Земля вкрилася сніжно – білим килимом. Тільки троянда червоніла, мов велика жарина. На ній блищали крапельки роси.
-                    Вона гаряча, їй не страшно, - промовила Оля й радісно усміхнулася.
(141 слово)

Завдання:

1. Яку квітку побачила Оля в саду?
А – троянду;
Б – конвалію
2. З ким поділилася Оля своєю радістю?
А – з татом;
Б – з мамою
3. Як змінилася погода?
А – стало спекотно, бо сильно гріло сонце;
Б – стало холодно, бо пішов сніг.
4. Чи врятувалася троянда в негоду?
А – так, вона червоніла серед снігу;
Б - ні, вона відразу загинула.





3 клас

АУДІЮВАННЯ
ІІ семестр

Наш сад

         На шкільне подвір'я в’їхала підвода. На возі сиділи старий садів­ник Влас Григорович і Володя.
         Діти оточили підводу.
         - Раз ви таке діло хороше задумали, - сказав дід Влас, - я вам найкращих саджанців смородини та аґрусу привіз. Зараз ми їх прико­паємо, щоб коріння не посохло. А ви після уроків, коли пообідаєте, за роботу. Дерево любить, щоб його зразу ж у землю. А як будете саджа­ти кущі, то добре втоптуйте землю навкруги, щоб земля за коріння взялася.
         Тільки задзвонив дзвоник з уроків, діти відразу ж кинулися по домівках. Незабаром вони повернулися з лопатами в руках.
         І от взялися діти до роботи. Вчителька Ольга Павлівна порадила молодшим школярам розділитися по троє: один тримає саджанець, а двоє засипають коріння землею і втоптують її.
         Незабаром всі кущі були посаджені
(Лаврін Гроха).

Завдання

1. Ким працював дід Влас?
         а) Садівником.
         б) Сторожем.

2. Для чого саджанці прикопали?
         а) Щоб вони не зав’яли.
         б) Щоб коріння не посохло.

3. Куди побігли діти після школи?
         а) До шкільного саду.
         б) Додому пообідати.

4. Коли діти садили кущі?
         а) У вихідний день.

         б) Після уроків.

Немає коментарів:

Дописати коментар