субота, 24 вересня 2016 р.

Міс Сніжинка

Мета виховного заходу:

v розвивати пам'ять, комунікативні навич­ки, творчі здібності учнів початкових класів;
v виховувати загальнолюдські моральні цінності, формувати зовнішню і внутрішню культуру дітей.
На сцену святково прикрашеної актової зали під музику виходять два ведучих – хлопчик і дівчина.

Ведучий. Доброго дня всім, діти! Ми раді вітати вас на нашому святі. Сьогодні на вас чекають зустрічі з казковими героями, конкурси, загадки.
Ведуча. Тож сідайте зручніше, свято розпочи­наємо! На сніжно-білому килимі галявини на Но­ворічні свята домовилися зустрітися сніжинки і сніговики для ігр та розваг.
Ведучий.
П'ять сніжинок на хмарині
Одягли біленькі сукні,
Кружляли, танцювали
Та до нас на свято завітали.
Ведуча. А ось і сніжинки. Давайте привітаємо наших конкурсанток. (Оплески).
На сцену виходять п'ять сніжинок для вико­нання танцю. (Звучить музика).

Конкурс «Представ своє ім'я»
Кожна   дівчина-сніжинка   повинна   розповісти про себе у віршованій формі.
1-а сніжинка.
Мене Сніжаною назвали.
Зима з Хурделицею наказали
Пофарбувати все довкола:
Галявини, стежки і поле.
2-а сніжинка.
Наша мама-Зима
Назвала мене Ізольда.
Люблю співати, танцювати
І сміхом радо всіх вітати!
 3-а сніжинка.
Моє ім'я - Крижинка,
Всіх зачарую за хвилинку.
Я сніжинка, я Крижинка
Холодна, мов льодинка.
4-а сніжинка.
Я - Зіронька-сніжинка
Із сестрами з хмаринки вилітаєм,
Падаєм, не танем,
вкриваєм килимом сліпучим
Ліс, домівки, навіть кручі.
5-а сніжинка.
Я сніжинка - Білосніжна.
Я пухнаста, наче кішка,
Взимку навкруги все біле - тільки гляну.
Та от на руці я тану.
Сніжинки (разом).
З хмаринки всі ми вилітаємо
І в танку легкім кружляємо.
Білим все стає довкола,
Білий ліс і біле поле.
Ми холодні, мов льодинки,
Називають нас сніжинки.
Ведучий. Молодці, сніжинки. Ви гарненькі, ма­ленькі, біленькі, вмієте танцювати і віршики про себе розповідати.
Ведуча. А хто це зараз іде до нас? Та це ж наші конкурсанти - хлопчики-сніговики. Послухаємо їх. (На сцену виходять п'ятеро сніговиків з на­дувними кульками в руках).

Конкурс «Я — маленький Сніговик»
Хлопчикам треба розповісти вірші або загадки про сніговиків.
1-й сніговик
Сніговик Морквяний Ніс
вгору віника підніс і питає:
- Перехожі, чом на мене
ви не схожі?
Я стою, а ви в бігах,
ви у пальтах, у шапках...
Гей, скажіть, у вас носи,
як у мене, для краси?
О. Сенатович
 2-й сніговик.
У блискучій білій шубі,
З моркви ніс, з калини губи,
А на голові - баняк,
Що це? Зветься воно як?
3-й сніговик.
Я дуже білий та холодний,
Я дуже добрий та гладкий,
А носик мій із моркви
Усі носи переріс.
4-й сніговик.
А моя морквина - ніс -
Це для зайчиків гостинець.
Якби колись пішов я в ліс,
То я б зайчатам її відніс.
5-й сніговик.
Сніговикам я Сніговик:
Очі чорнії, рот і ніс червонії.
Мене зліпили дітлахи зі снігу,
Всім подарунки я дам на втіху.
 (Сніговики лопають надувні кульки, з яких на сцену падає золотиста, блискуча мішура, мов сніг).
Ведучий. Діти, ви вже познайомилися з наши­ми сніжинками і сніговиками, яких на наше свято прислала Зима. Вони всі зі снігу. Діти, вам не стало холодно? Давайте зігріємось, пограємо. (Всі діти стають у коло).
Ведуча. А що це я знайшла? Ось, погляньте, рукавиця. Мабуть, цю червону рукавицю хтось загубив. Давайте пограємо.
Правила гри. Ведуча дає рукавицю одній ди­тині, треба кидати рукавицю будь-кому з дітей по колу і при цьому називати все те, що подо­бається сніговикам і сніжинкам. (Мороз, сніг, лід, холод, морозиво, заметіль, зима тощо). Той, хто не знає, що казати — стає в середину кола. В кінці гри ці діти розповідають вірші або викону­ють танець.
Конкурс «Найкращий вірш про зиму»
(Вірші розповідають сніговики).
1-й сніговик.
Ой весела в нас зима,
веселішої нема, -
грає срібними зірками,
в'ється синіми димками,
снігом землю обійма.
М. Рильський
 2-й сніговик.
Рік старий вирушає в дорогу,
залишає нам зоряний дім...
Кожний кожному щастя нового
зичить радісно з роком новим...
В. Сосюра
3-й сніговик.
Ходить, ходить зима гаєм - білосніжка,
килимочки простеляє по доріжках.
Беріз коси стрічками заплітає,
по ярочках з потічками розмовляє.
М. Підгірянка
 4-й сніговик.
Зимонько-снігуронько,
наша білогрудочко,
не верти хвостом,
а труси тихесенько,
рівненько, гладесенько
срібненьким сніжком.
Л. Глібов
5-й сніговик.
Під голубими небесами
скрізь чарівними килимами
на яснім полі сніг лежить;
прозорий ліс лише чорніє,
крізь іній глиця зеленіє,
і річка кригою блищить.
Пушкін

Конкурс «Найсмачніший рецепт морозива»
Кожна сніжинка-конкурсантка пропонує журі свій рецепт морозива (полуничного, вершкового, шоколадного, фруктового, асорті).
Ведучий. До нас на свято завітали три брати -Грудень, Січень та Лютий.
Грудень. Десь тут я загубив свою червону рукавичку. Так ось вона. Бачу, вона стала вам у при­годі. Діти, давайте познайомимося. Я — Грудень –  зимовий місяць, рік закінчую, зиму починаю. А чи знаєте ви українські народні прислів'я і при­казки про зиму? (Конкурсанти по черзі роз повідають).
•  Зима багата снігами, а осінь снопами.
•  Зима без снігу — літо без хліба.
•  Лиха тому зима, в кого кожуха нема.
•  Зимою сонце світить та не гріє.
•  На зимне не дмухають, лише на гаряче.
•  На зиму вся птиця летить у вирій.
•  Як зазиміє, той жаба оніміє.
•  Хто має розум, той не їде зимою возом.
•  Нехай гуляє. «Що робив?» — зима спитає.
•  І собачка зимою про хату думає.
Січень і Лютий (разом). Добре. А чи знаєте ві про   нас   прислів'я   та   приказки?   (Сніжинки сніговики по черзі розповідають).
•  Січень наступає, мороз людей обнімає.
•  В лютому сонце іде на літо, а зима на мороз.
•  Січень січися, а ти до печі тіснися.
•  В лютому зима з весною вперше зустрічається
•  Січень не так січе, як у вуха пече.
•  Як лютий не лютуй, а на весну брів не хмур.
•  Січень січе та морозить, ґазда з ліса дрова возить.
•  Як настане лютий, то спитається, чи вдягнені чи взуті.
•  Лютий лютує та весні дорогу готує.
•  Місяць лютий гостро кутий.
Лютий. Молодці, дітки. Як багато ви про на знаєте! А чи любите ви гратися?

Гра «Хто швидше?»
Правила гри. Діти стають у чотири колонки дві з одного боку, навпроти — дві інші. За Груднем — сніжинки, навпроти них за Січнем – сніговики. Далі за Лютим стають п'ять бажаючих і зали, навпроти них за ведучим теж п'ять бажаючих. Треба якнайшвидше пострибати у мішку (по одному гравцю) з колонки сніжинок до сніговиків. Як тільки сніжинка дострибає до сніговика, знімає з ніг мішок і віддає сніговику, сам стає в кінці колонки. Сніговик, отримавши мішок, стрибає до сніжинок і так, поки вони повністю не поміняються місцями.
Ведуча. Хто ж переможе? Команда конкурсантів чи команда активних глядачів? (У кінці конкурсу журі підводить підсумки, ведучі роздають подарунки).
Ведучий. Ой і настрибався у мішку, аж жарко стало.. А хто ця гарна дівчина, що до на поспішає? Мабуть, якась принцеса.
Ведуча. Та це ж Білосніжка на наше свят завітала. Діти, зустрічайте цю казкову героїню.
Білосніжка. Я — Білосніжка, своїх помічник: гномів залишила вдома, а сама прийшла до вас н свято. Діти, а чи любите ви відгадувати загадки
Я підготувала для сніжинок та сніговиків десять загадок, кожному учаснику по одній. А якщо хтось із конкурсантів не знатиме правильної відповіді, присутні на цьому святі діти допомо­жуть їм. Отже, починаємо.

Загадки
Навіть в спеку, відчайдуха,
Не скидає він кожуха.
Взимку ж холоду боїться.
Лізе до барлогу грітись.
(Ведмідь)
Цілу ніч гуляє в полі   
По широкому роздоллі.
Білі гори намете
- Спочивати в ліс іде.
                                                        (Завірюха)
Навіть в лютий морозець
Не вгаває молодець.
Цілий день цвірінька, скаче,
Радий зимоньці неначе.
                                                        (Горобець)
У біленькім кожушку,
Непомітний на сніжку,
Тільки вухами пряде
Чи де хижий вовк не йде?
                                                        (Зайчик)
Скрізь зима. - Та що це, сон?
Сад цвіте! - гукає Гном.
— Білий цвіт он на калині!..
Та ви знаєте, що це...
                                                        (Іній)
Уночі гуляє,
А вдень спочиває,
Має круглі очі,
Бачить серед ночі.
                                                        (Сова)
Одягнула кожушок
Із зелених голочок,
В усі пори року
Стоїть в нім нівроку.
                                                        (Ялинка)
Влітку першим прокидається,
Із землицею вітається.
Ну, а взимку - не спішить,
Треба ж і йому спочить.
                                                        (Сонечко)
З неба падають зимою
І кружляють над землею
Легкі пушинки, Білі...                       (Сніжинки)

Росте вона вниз головою,
Росте не влітку, а зимою.
Та сонце її припече,
Заплаче вона й потече.
(Бурулька)

Ведучий.
Цей кумедний сніговик
Хороводи водити звик,
Він сміється, він співає,
Цим він діток забавляє.

Конкурс «Сміховинка»
Конкурсанти розповідають смішні історії, анек­доти. Журі оцінює.

Конкурс «Запитання — відповідь»
Сніжинки і сніговики задають один одному пи­тання. Журі оцінює відповіді.
Ведучий. Щось мені стало холодно. Хто ж до нас поспішає?
Ведуча. А поспішає до нас Снігова Королева. Діти, бійтеся її чарівної палички, бо заморозить.
Снігова Королева. Доброго дня, діти! У вас тут свято! Не бійтеся мене, сьогодні я добра, нікого мо­розити, насправді, не буду. Я пропоную пограти.

Конкурс «Снігова королева»
Правила гри. Снігова Королева стає у центрі сце­ни. Сніжинки стають з одного боку, сніговики - з іншого. Завдання для дітей — перебігти з одного бо­ку у протилежний. Снігова Королева по дорозі їх «заморожує». «Заморожений» залишається на місці доти, доки його хтось із гравців не «розморозить», доторкнувшись рукою, під час наступної перебіжки.
Конкурс «Дружба»
Сніжинки розповідають про своє життя, сніго­вики – про своє, а також про те, як і чим вони до­помагають один одному, про що мріють, як вони стали друзями.
Ведучий. Це був останній конкурс. Журі підво­дить підсумки. Перемогла дружба!
Ведуча. Зараз журі визначиться, хто з конкур­сантів у якій номінації переміг.
Номінації конкурсу
1.  Міс Сніжинка
2.  Міс Чарівність
3.  Міс Загадковість
4.  Міс Впевненість
5.  Міс Глядацьких симпатій
1.  Містер Сніговик
2.  Містер Веселун
3.  Містер Балакун
4.  Містер Попригун
5.  Містер Мовчун
Сніжинки танцюють із сніговиками вальс. Всі, хто виступав, виходять на сцену із повітряними кульками, які випускають із рук до дітей в залу.
Ведучий.
Ростіть веселими та щасливими,
Здоровими, розумними та грайливими,
Ніколи не сумуйте,
Співайте, веселіться і танцюйте!
Ведуча.
Будьте чесними та працьовитими,
Робіть добрі справи, посміхайтесь,
І хай свято в ваших домівках
буде кожного дня! До побачення!



Немає коментарів:

Дописати коментар